חפש בפינת יזכור

שרה - 12.10.79 כותבת עכסה חניכתה מ"הדס"


לאיציק, מירי ועמית שלום.
הצטערתי לשמוע ששרה נפטרה.  אני בטוחה שבימים אלה אתם שומעים הרבה טובות על שרה וגם אני מרגישה צורך להביע ולו במספר מלים את מה ששרה הייתה בשבילי. הזיכרונות שלי משרה מתמקדים בתקופה בה זכינו להיות מטופלים שלה בקבוצת "הדס". שרה הייתה אחת הדמויות שהשפיעה  והטביעה את חותמה עלי ואני בטוחה שלא רק עלי.  שרה הייתה מטפלת עם "ראש גדול" אשר תמיד השתתפה בשיחות הקבוצה ותרמה מהידע שלה. בצניעות, בתבונה רבה, גילתה אכפתיות ומעורבות בלתי רגילה בקורה עם כל אחד ואחת מאיתנו ובקבוצה בכלל.  בד בבד לא הזניחה את הדברים הגשמיים ויום יום שקדה ללמדנו לעשותם כהלכה.   עד היום אני תמיד זוכרת אותה בעת עיסוק בעבודות הבית השונות, אשר ממנה למדתי לבצען על הצד הטוב ביותר – קיפול כביסה,צחצוח נעליים והשיטה להוצאת המים מהפינות בעת שטיפת הרצפה.  כשבגרנו ופנינו איש למעגל חייו, המשיכה שרה עם כל הלב להתעניין בשלומנו ומעשינו. על כל אלה ועוד שלא הזכרתי – הערכתי ואהבתי את שרה.                                                                                                           יהי זכרה ברוך                                                                                                       עכסה